جدول نقدوبررسی کتاب دین وزندگی پایه دهم
جدول نقدوبررسی کتاب دین وزندگی پایه دهم
مهلت ارسال نقطه نظرات وپیشنهادات همکاران
گرامی تا پانزدهم آذرماه می باشد.
بسمه تعالی
نظر به اهمیت و نقش کتاب درسی در نظام آموزشی کشور، گروه معارف اسلامی استان دبیر خانه راهبری کشوری در نظر دارد در چهارچوب برنامه عملیاتی مصوب ، با هدف شناسایی اشکالات و ابهامات احتمالی موجود در کتاب دین و زندگی دهم اقدام به جمع بندی نقطه نظرات همکاران مناطق ونواحی نماید
موجبات حضور حد اکثری دبیران توانمند را در نقد و بررسی ، انتظار می رود در زمان مقرر ارسال نمایند.
جدول توزیع سهمیه بندی دروس بر اساس کتاب رشته ادبیات و علوم انسانی پایه دهم
دروس اختصاصی |
نام مناطق ونواحی |
ردیف |
اول – سوم |
ناحیه یک – اردل- کوهرنگ - |
1 |
نهم – ششم |
ناحیه دو- بن – سامان- میانکوه |
2 |
یازدهم - دهم |
بروجن – کیار- لاران |
3 |
دواردهم - دهم |
خانمیرزا – فلارد- گندمان - لردگان
|
4 |
چهاردهم - ششم |
فارسان- کوهرنگ - میانکوه |
5 |
ششم - دهم |
بلداجی |
6 |
ارسال گردد pdfاین فرم بصورت
پیشنهادات |
نقطه نظرات |
سنجش میزان تناسب انتخاب آیات ابتدای هر درس با هدف تقویت مهارت قرائت قرآن |
ردیف |
|
|
سنجش میزان تناسب عنوان درس با اهداف آموزشی |
|
|
|
سنجش میزان تناسب آیات و روایات مندرج در هر درس با اهداف آموزشی |
|
|
|
سنجش میزان تناسب ورودیه و مقدمه درس با اهداف آموزشی |
|
|
|
سنجش میزان گویا بودن جملات و تعبیرات محتوای دروس با توجه به سطح رشد ذهنی دانش آموز پایه 5 دهم |
|
|
|
سنجش میزان پاسخگویی کتاب به نیازهای سنی دانش آموزان در حوزه تربیت دینی |
|
|
|
سنجش میزان رعایت اصول نگارش در تدوین کتاب (استخراج اشکالات چاپی ) |
|
|
|
سنجش میزان کارایی فعالیت های آموزشی پیش بینی شده داخل درس |
|
|
|
سنجش میزان توانمندی محتوای آموزشی ، در تمرکز ذهن دانش آموزان در چهارچوب اهداف آموزشی 9 ( کشف و استخراج اموری که موجب انحراف ذهن دانش آموز از اهداف آموزشی می شود) |
|
|
|
سنجش تناسب بخش بیشتر بدانیم با اهداف آموزشی و میزان پاسخگویی به نیاز دانش آموزان |
|
|
|
سنجش میزان توانمندی سوالات اندیشه و تحقیق در تحت پوشش قرار دادن اهداف آموزشی هر درس |
|
|
|
سنجش میزان تناسب تصویرهای مندرج در کتاب با عنوان درس |
|
- ۹۵/۰۸/۰۹